HAUHAU!
Muutama päivä sitten minulta mitattiin säkäkorkeus joka oli jo 52 cm.. Olen siis jo aika iso poika =)
Olen keksinyt uuden hauskan leikin nyt kun kaikki kengät on takavarikoitu minulta pois. Tyhjät vessapaperirullat, ai että niitä on hauska silputa ja levittää ympäriinsä ja ne vielä maistuukin hyvältä!
Tänään oltiin iskän kanssa jossain kylässä, siellä oli sellainen hauska vanha setä joka syötti minulle kaikkia herkkuja: makkaraa, pullaa, leipää ja vaikka mitä. Sitten siellä haisi jokin uusi haju mutta en ollut ihan varma tuliko se siitä lihavasta kissasta joka siellä oli.. Ne kissat kun on niin kovin ilkeitä otuksia.
Hyvää Ystävänpäivää kaikille ja kirjoitellaan taas!
VUHVUH -Junnu-
Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.